dinsdag 21 oktober 2014

Wat een honden weer !?

       Het regent hier behoorlijk.

Wat vinden jullie als hondenbaas hiervan?
Want tja de hond moet toch naar buiten .


                                                                          

 



Ik zelf kan er hier 'stiekem' best van genieten.
Lekker aan de wandel met de hond, bij thuiskomst thee zetten.
Huispak aan, kaarsjes aan een  stuk marsepein heerlijk!


                                                                      bron foto

Wat vinden jullie van deze ware herfststorm?
Neem je een handoek mee voor de hond trek je zelf, je regenpak aan en ga je aan de wandel?

Of wordt het een dag samen binnen aan de hersen werkjes , en even vlug tussen de buien door aan de wandel?

Ik zit hier snotterend en hoestend op de bank . Dus vandaag wordt het hier een wandeling tussen de buien door. Mijn hondje zal ook wel niet heel erg gecharmeerd zijn van  de windstoten die steeds meer opkomen. Normaal zou ik even naar het bos gegaan zijn (regen vind ik niet zo erg) maar met die wind.. straks valt er nog een tak op mijn hond zijn hoofd!

Vergeet trouwens de poezen niet vandaag
                                                                               bron foto


En....
houd het weer goed in de gaten : http://www.knmi.nl





Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML