zaterdag 6 september 2014

Huisregels


                                                                            bron foto

Hi en welkom op mijn blog.
Ik hoop dat iedereen zich vrij voelt om te discussiëren, we willen natuurlijk zoveel mogelijk kennis delen en opdoen. ik hoop dat iedereen respect vol omgaat met mijn mening, en eventuele mening van mensen die een reactie achter laten.
Er zijn echter wel wat regels op mijn blog. Reacties met tips of advies over opvoedtechnieken die uitgaan van dwang of intimiderende correctie middelen worden door mij verwijderd. Dit in verband met de veiligheid van bezoekers en het schade van de band tussen mens en hond.




Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML